Hledám do týmu
Staňte se součástí mého týmu.
Aktuálně hledám:
Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, náběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Zkušenosti s realitami a realitním trhem
- Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení
Úkolem obchodního specialisty/ky je vést kompletní obchodní jednání s klientem na vysoce profesionální úrovni. Jednání bude zaměřeno na finanční a realitní potřeby klienta a jeho rodiny a obchodní specialista bude při něm úzce spolupracovat s dalšími speciality v týmu. Své znalosti a obchodní dovednosti si obchodní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenosti s oblasti obchodního jednání a péče o klienty
- Praxi v oblasti financí či realit vítána
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení
Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učí novým věcem, tak hledám do svého týmu právě vás. Na pozici asistent/ka budete mít na starosti administrativní podporu mne a mého týmu a budete zabezpečovat veškerou administrativu spojenou s chodem týmu. Pokud nemáte praxi, nevadí, my vám se vším rádi poradíme a centrála Broker Consulting zajistí potřebná odborná školení. Nejdůležitější je elán a chuť na sobě pracovat.
Co vám mohu nabídnout?
- Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou
- Příjemné vystupování a komunikační schopnosti
- Znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint
- Výhodou znalost bankovních a finančních produktů či realitních obchodů
Úkolem investičního specialisty/ky je poskytovat klientům vysoce profesionální služby související s investováním a investičními příležitostmi na kapitálovém i realitním trhu. Specialista povede kompletní obchodního jednání s klientem, jehož součástí bude také vyhodnocení investičního profilu klienta. Své znalosti a obchodní dovednosti si investiční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Prokazatelnou praxi s investováním na kapitálovém trhu
- Zkušenosti s trhem investičních nemovitostí výhodou
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení
Úkolem hypotečního specialisty/ky je poskytovat klientům služby zaměřené na financování bydlení s návazností na další finanční služby a ve spolupráci s realitním zprostředkovatelem na vysoce profesionální úrovni. Hypoteční specialista má na starost kompletní vyřízení úvěru pro financování bydlení včetně návazných finančních služeb s obchodními partnery a také kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si hypoteční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Zkušenosti s hypotečním či realitním trhem výhodou
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení
Realitního specialistu
Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, náběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Zkušenosti s realitami a realitním trhem
- Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení
Obchodního specialistu
Úkolem obchodního specialisty/ky je vést kompletní obchodní jednání s klientem na vysoce profesionální úrovni. Jednání bude zaměřeno na finanční a realitní potřeby klienta a jeho rodiny a obchodní specialista bude při něm úzce spolupracovat s dalšími speciality v týmu. Své znalosti a obchodní dovednosti si obchodní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenosti s oblasti obchodního jednání a péče o klienty
- Praxi v oblasti financí či realit vítána
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení
Obchodního asistenta
Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učí novým věcem, tak hledám do svého týmu právě vás. Na pozici asistent/ka budete mít na starosti administrativní podporu mne a mého týmu a budete zabezpečovat veškerou administrativu spojenou s chodem týmu. Pokud nemáte praxi, nevadí, my vám se vším rádi poradíme a centrála Broker Consulting zajistí potřebná odborná školení. Nejdůležitější je elán a chuť na sobě pracovat.
Co vám mohu nabídnout?
- Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou
- Příjemné vystupování a komunikační schopnosti
- Znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint
- Výhodou znalost bankovních a finančních produktů či realitních obchodů
Investičního specialistu
Úkolem investičního specialisty/ky je poskytovat klientům vysoce profesionální služby související s investováním a investičními příležitostmi na kapitálovém i realitním trhu. Specialista povede kompletní obchodního jednání s klientem, jehož součástí bude také vyhodnocení investičního profilu klienta. Své znalosti a obchodní dovednosti si investiční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Prokazatelnou praxi s investováním na kapitálovém trhu
- Zkušenosti s trhem investičních nemovitostí výhodou
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení
Hypotečního specialistu
Úkolem hypotečního specialisty/ky je poskytovat klientům služby zaměřené na financování bydlení s návazností na další finanční služby a ve spolupráci s realitním zprostředkovatelem na vysoce profesionální úrovni. Hypoteční specialista má na starost kompletní vyřízení úvěru pro financování bydlení včetně návazných finančních služeb s obchodními partnery a také kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si hypoteční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Zkušenosti s hypotečním či realitním trhem výhodou
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení
Realitního specialistu
Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu
realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni.
Kontaktní formulář
Pokud Vás nabídka spolupráce zaujala a chcete se stát součástí mého týmu, zašlete mi prosím prostřednictvím kontaktního formuláře svůj životopis a několik vět o sobě.